· Cee'd najprodavaniji automobil u februaru (305 vozila)
· Cee'd najprodavaniji automobil u 2009. (492 vozila)
· Kia na 5. mestu po ukupnoj prodaji u 2009. (6,6% tržišni udeo)
· Kia na 3. mestu po ukupnoj prodaji u februaru 2009. (7,9% tržišni udeo)
· Pad tržišta u februaru 2009. (21,8-odstotni pad)
· Rast Kije u februaru 2009. (135,4-odstotni rast)
Kia na najbolji način slavi 15 godina poslovanja na slovenačkom automobilskom tržištu. Po podacima renomirane korporacije Jato Dynamics, koja vodi statistiku novoregistrovanih vozila u Sloveniji, Kia cee'd je u februaru postao najprodavaniji automobil i nakon četiri godine sa trona skinuo slovenački domaći model Renault Clio.
Uprkos 22-odstotnom padu slovenačkog automobilskog tržišta (u odnosu na isto razdoblje prošle godine) Kia je u februaru povećala svoju prodaju za neverovatnih 135% i napredovala na odlično 3. mesto svih prodatih vozila u Sloveniji.
Tako Kijin korporacijski slogan »The Power to Surprise« (»Snaga iznenađenja«) zaista predstavlja meteorski uspon Kijinog prvog evropskog modela i brenda Kia u »deželi«.
Kia cee'd se sa prodatih 305 vozila u februaru suvereno popeo na sam vrh – ne samo svoje C klase, nego celog slovenačkog automobilskog tržišta. Kijina najveća uzdanica je iza sebe ostavila renomirane konkurente (Renault Megane 236, Renault Clio 214, VW Golf 222, Opel Astra 99 vozila).
U dva meseca ove godine Kia cee'd je našao čak 492 nova vlasnika tako da je Kijin »Evropljanin« najprodavaniji model u svojoj klasi.
Gledajući po automobilskim brendovima Kia je sa januarskog 7. mesta u februaru sa ukupno prodata 372 vozila skočila na 3. mesto (tržišni udeo 7,9%), a u prva dva meseca ove godine je ukupno na 5. mestu među svim brendovima (6,6-postotni tržišni udeo).
U odnosu na jednako razdoblje prošle godine Kia je u »deželi« porasla za fantastičnih 135,4%, što je daleko najviše među svim brendovima.
U ovim, za proizvođače i trgovce automobilima veoma teškim vremenima, mnogi se pitaju u čemu je tajna Kijinog uspeha. Kao odgovor navedimo tek nekoliko cee'dovih aduta: vrhunski kvalitet, moderan dizajn, 3 varijante karoserije, beskompromisna sigurnost, bogata serijska oprema, štedljivi i tehnološki napredni motori, najduža garancija i nepremašiva cena.
Kia cee'd je ovim odličnim februarskim rezultatom postao prvi model bilo koje neevropske automobilske marke, koji se ikad uspeo popeti na prestol slovenačkog automobilskog tržišta!
***
Korporacija Kia Motors (www.kia.com), proizvođač kvalitetnih vozila za mlade u srcu, osnovana je 1944. godine i najstariji je korejski automobilski proizvođač. Kao deo automobilske grupacije Hyundai-Kia (Hyundai-Kia Automotive Group) Kia namerava postati jedna od vodećih automobilskih brendova. Godišnje proizvedu više od 1,5 miliona vozila u 13 fabrika u devet zemalja. Prodajno-servisna mreža obuhvaća zastupništvo i servis vozila Kia u 172 zemlje. Kia danas širom sveta zapošljava više od 40.000 ljudi i ima godišnje prihode u iznosu 14,5 milijardi američkih dolara. Kia je glavni sponzor Otvorenog prvenstva Australije u tenisu (Australian Open) i zvanični automobilski partner svetske fudbalske organizacije FIFA i EUROTOP partner evropske fudbalske asocijacije UEFA. Korporacijski slogan »Snaga iznenađenja« (»The Power to Surprise«) predstavlja Kijinu predanost premašivanju očekivanja kupaca, što joj omogućuju stalne tehnološke inovacije.